قالب وبلاگ

با ابزارک iLike به وبلاگ خود موسیقی اضافه کنید
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

ابزارک‌های (Gadget) زیادی برای بلاگر وجود دارد، اما بعضی از آنها شایسته‌ی نام برده شدن‌اند. مثلاً ابزارک iLike همین‌طور است.

این ابزارک موسقی را به وبلاگ شما خواهد آورد. شما می‌توانید لیستی از آهنگ‌ها (Playlist) را که خودتان درست کرده‌اید در وبلاگتان جاسازی کنید. توسط سایت iLike شما آهنگ‌های مورد نظرتان را مرتب کرده و در سایدبار وبلاگتان قرار دهید.

ilikegadget

برای شروع، به قسمت ویرایش‌گر Palylist بروید و لیست آهنگ‌های مورد نظرتان را از دیتابیس iLike بسازید. وقتی لیست آماده شد،‌ روی دکمه‌ی نارنجی “Done!” در پایین صفحه کلیک کنید. حال یک پیش نمایش از این ابزارک در بلاگر مشاهده خواهید کرد.

اگر همه چیز آماده است، روی دکمه‌ی نارنجی “Add to Blogger” کلیک کنید تا شما را به صفحه‌ی Import Page Element بلاگر راهنمایی شوید (اگر وارد اکانتتان نشده‌اید اول سفحه‌ی ورود به اکانت به شما نشان داده خواهد شد.) سپس وبلاگی که می‌خواهید این ابزارک را به آن اضافه کنید انتخاب کرده و روی دکمه‌ی “Add Widget” کلیک کنید.

اکنون ابزارک iLike در قسمت page elements editor نمایش داده خواهد شد و شما می‌توانید تغییرات دلخواهتان را در آن اعمال کنید.

در نظر داشته باشید که ویرایش‌گر لیست آهنگ‌های سایت iLike در مرحله‌ی بتا قرار دارد و ممکن است ایراداتی داشته باشد.





:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 945
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: